περιεχόμενα
Προλογικό σημείωμα
Άρθρα
Ιωάννης Φούλιας
Οι μορφές σονάτας και η θεωρητική τους εξέλιξη: Θεωρητικοί του
19ου
αιώνος (Β΄)
Χαρίκλεια
Τσοκανή
Το
τσάκισμα: ένα θεμελιώδες χαρακτηριστικό στη μορφή του δημοτικού τραγουδιού
“Μεταβάσεις”
Biljana
Milanović
Οι
σέρβοι συνθέτες του πρώτου ημίσεως του 20ού αιώνος και το επινόημα των Βαλκανίων
Melita
Milin
Από
τον κομμουνισμό στον καπιταλισμό μέσω των πολέμων.
Το
μεταβαλλόμενο τοπίο της σέρβικης μουσικής (1985-2005)
Καίτη
Ρωμανού
Στυλ
και ιδεολογία. Το ψυχροπολεμικό μίγμα στην Ελλάδα
Κώστας
Παπαρρηγόπουλος
O
Ξενάκης και το πέρασμα στην παγκοσμιότητα
Σοφία
Κοντώση
Η
μετάβαση του έντεχνου ελληνικού τραγουδιού από την εθνική σχολή στη σύγχρονη
τεχνοτροπία
Γιάννης
Μπελώνης
Δημήτρης
Μητρόπουλος: Ο μοναχικός δρόμος προς το νεωτερισμό
Γιώργος
Βλαστός
Η
πρόσληψη ως μεταβίβαση: η ελληνική αρχαιότητα κατά τον Albert Roussel
Μουσική
πρακτική
Βασικά
αναδιπλασιαστικά μοντέλα στην ενορχήστρωση
από
τον Νέστωρα
Ταίηλορ
Βιβλιοπαρουσίαση
Μουσική
Ανάλυση και Ερμηνεία.
Πρακτικά Β΄ Συνεδρίου Μουσικολογίας
από τον
Γιώργο
Βλαστό
Σπάνιες
σελίδες για την ελληνική μουσική
Απόσπασμα
από το De l’état actuel de l’art musical en Égypte του
Guillaume André Villoteau (Α΄)
από
την Αναστασία
Κακάρογλου
και την Καίτη
Ρωμανού
|